• +30 215 215 1012

Επικοινωνία2024-01-16T16:04:14+03:00

Ας γνωριστούμε!🤝

Bee-360.gr

  • Άνετο & ελεύθερο Parking

  • Πρόσβαση ΑμεΑ

  • Δίπλα στη στάση μετρό “Περιστέρι” 🔴

  • Εξωτερικός χώρος με κήπο

“There is only one boss. The customer.”

Yorgos Malathounis

Bee-360 Founder

Για ποια υπηρεσία ενδιαφέρεστε

Συχνές ερωτήσεις και οι απαντήσεις τους

Γιατί χρειάζεται η στρατηγική μάρκετινγκ;2023-03-13T17:47:29+03:00

Στο παρελθόν τα κανάλια για ενέργειες μάρκετινγκ ήταν συγκεκριμένα και περιορισμένα (διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης, προωθητικές ενέργειες, κ.α.). Με την έλευση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όμως, η δυνατότητα για ενέργειες μάρκετινγκ αυξήθηκε εκθετικά. 

Κυρίως στο θέμα του διαδικτύου είναι απαραίτητη η χρήση στρατηγικής μάρκετινγκ γιατί οι πελάτες βρίσκονται στο διαδίκτυο, αλλά σε διαφορετικούς χώρους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 96% των Ελλήνων ηλικίας 13-74 ετών χρησιμοποιεί το ίντερνετ. Επιπλέον:  

  • Οι χρήστες του διαδικτύου είναι online σε καθημερινή βάση (92%). 
  • 9 στους 10 Έλληνες και Ελληνίδες χρησιμοποιούν smartphones και μπαίνουν στο διαδίκτυο από όπου βρίσκονται και ανά πάσα στιγμή. 
  • Το 78% διατηρεί τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα, ενώ το 72% δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media. 
  • Το 68% των χρηστών (ηλικίες 18-54 ετών) έχουν κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο εξάμηνο. 

(Πηγή: Fortune Greece)

Πώς θα βρω την καλύτερη στρατηγική;2022-11-03T18:14:58+03:00

Αυτό εξαρτάται κατά πολύ από τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης και των υπηρεσιών/προϊόντων που προσφέρει, αλλά και από το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Οι κατάλληλοι συνεργάτες θα κάνουν έρευνα του κοινού, της αγοράς και του ανταγωνισμού για να διαπιστώσουν ποια κανάλια είναι τα κατάλληλα και ποιες ενέργειες θα έχουν το καλύτερο αποτέλεσμα. 

Γιατί δεν μπορώ απλά να χειριστώ τα social media εσωτερικά;2022-11-03T18:14:43+03:00

Το marketing και τα social media απαιτούν χρόνο, συνέπεια, και τεχνογνωσία, καθώς το ψηφιακό περιβάλλον αλλάζει και εξελίσσεται διαρκώς. Η επιλογή ενός κατάλληλου συνεργάτη θα σας λύσει τα χέρια και θα σας επιτρέψει να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στις βασικές λειτουργίες της επιχείρησης.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για μια καμπάνια;2022-11-03T18:15:42+03:00

Ο χρόνος είναι κάτι που εξαρτάται από τον σκοπό της καμπάνιας και τους στόχους που έχετε θέσει. Μπορεί να κρατήσει από μερικές ημέρες έως αρκετές εβδομάδες, αλλά και να προσαρμοστεί ο χρόνος διάρκειάς της ανάλογα με τα αποτελέσματα. 

 

Πώς αξιολογείται το ψηφιακό marketing;2023-03-13T17:48:54+03:00

Το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα άμεσης μέτρησης και αξιολόγησης των ενεργειών μέσω εργαλείων παρακολούθησης. Θα γνωρίζετε ακριβώς πόσα άτομα έκαναν κλικ σε μια διαφήμιση, διάβασαν ένα άρθρο, ή αλληλεπίδρασαν με μια ανάρτηση στα social media. Θα μπορείτε να λάβετε λεπτομερείς αναφορές ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να γνωρίζετε ακριβώς πώς λειτουργούν οι ενέργειες που έχετε επιλέξει. 

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δω αποτέλεσμα;2022-11-09T00:49:18+03:00

Τα αποτελέσματα δε συμβαίνουν από τη μια στιγμή στην άλλη και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο. Όμως οι ενέργειες ψηφιακού marketing θέτουν γερές βάσεις για αυξημένη αναγνωρισιμότητα και αύξηση πωλήσεων, σε μακροπρόθεσμο επίπεδο. Χτίζοντας εμπιστοσύνη και διαρκή επαφή με τους πελάτες, αυξάνεται η αφοσίωσή τους. 

Πόσο κοστίζει μια καμπάνια digital marketing;2022-11-03T18:17:48+03:00

Το κόστος μιας καμπάνιας εξαρτάται από τους στόχους της εταιρείας, τον προϋπολογισμό που θέλει να διαθέσει και τα εργαλεία που θέλει να χρησιμοποιήσει, αλλά το ROI (return on investment) δεν εμφανίζεται πάντα σε χρηματικούς όρους. Ενώ το ψηφιακό marketing μπορεί να φέρει αύξηση πωλήσεων και τζίρου, προσφέρει επίσης και επαφές με δυνητικούς πελάτες, αύξηση ακολούθων στα social media ή στη λίστα email της εταιρείας, αλλά και ενίσχυση της ικανοποίησης των ήδη υπάρχοντων πελατών.