Ο πελάτης:

Το ξενοδοχείο Αθέρας είναι μια ξενοδοχειακή μονάδα που βρίσκεται στο λιμάνι του Εύδηλου Ικαρίας. Εμπιστεύτηκε και εξακολουθεί να εμπιστεύεται ετήσια τη διαδικτυακή της εικόνα στην ομάδα της Bee-360.

Η ανάγκη:

Το ξενοδοχείο είναι κατασκευής του 1989 και μέχρι το 2017 λειτουργούσε με παλιό φωτογραφικό υλικό, κάτι που επηρέαζε την εμπιστοσύνη και διάθεση των επισκεπτών να το επιλέξουν. Η ψηφιακή εικόνα του ξενοδοχείου ήταν πια ξεπερασμένη και υπήρχε ανάγκη για άμεση αντικατάσταση.

Αυτό δημιουργούσε μια σύγχυση στον ενδιαφερόμενο επισκέπτη ως προς τις παροχές του ξενοδοχείου, την τοποθεσία καθώς και τις ανέσεις που προσφέρει.

120%

Ποσοστό κρατήσεων

Ποσοστά κρατήσεων συγκριτικά με τον ανταγωνισμό

21%

Κρατήσεις

Ποσοστό κρατήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος

-7%

Ανταγωνισμός

Ποσοστό θεάσεων ανταγωνισμού σε σχέση με το προηγούμενο έτος

Η διαδικασία:

Ψηφιακή αποτύπωση ολόκληρου του ξενοδοχείου για να εκσυγχρονιστεί η ταυτότητά του, χωρίς όμως να αλλοιωθούν τα βασικά του χαρακτηριστικά.

  • Αρχική αποτύπωση με test shots με σκοπό την εύρεση των κατάλληλων κάδρων

  • Αξιολόγηση καιρικών συνθηκών και πορείας ήλιου με σκοπό το βέλτιστο φωτισμό

  • Τελική αποτύπωση της μονάδας με συγκεκριμένα guidelines σχετικά με τα κάδρα και τον φωτισμό

Παραδοτέο pixel perfect υλικό σε διαστάσεις που καλύπτουν τον πελάτη για όλες τις χρήσεις.

Κάθε χρόνο από το 2017 γίνεται φωτογράφιση τμημάτων του ξενοδοχείου με τις νέες τάσεις της εποχής, τηρώντας τα κατάλληλα brand guidelines με βάση το αρχικό πλάνο στρατηγικής ώστε να μεγιστοποιείται το αποτέλεσμα. Δίνεται βάση να κυριαρχούν τα πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου στο τελικό υλικό.

Το αποτέλεσμα:

Η ψηφιακή αποτύπωση και πιστή απεικόνιση του ξενοδοχείου είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια νέα εικόνα στη συνείδηση του κοινού, ενός χώρου εκσυγχρονισμένου, με όλες τις ανέσεις και παροχές για τους ταξιδιώτες του 21ου αιώνα.

Η μεταμόρφωση ήταν και οικονομική, καθώς η επισκεψιμότητα και οι κρατήσεις εκτινάχθηκαν σε επίπεδο 100%-120%, με βάση τα στατιστικά του booking.com. 

Λόγω των νέων δεδομένων, η συνεργασία συνεχίζεται ενσωματώνοντας κάθε χρόνο στο νέο υλικό της τελευταίες τάσεις της αγοράς σε συνδυασμό πάντα με τις αξιολογήσεις των επισκεπτών ως προς την πραγματική εικόνα του ξενοδοχείου.

Διάρκεια συνεργασίας: 2017 – 2022

Ας ξεκινήσουμε!

Άννα Μαρία

Operations – Sales

*Συμφωνώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στα δεδομένα που συμπλήρωσα.