Στο παρελθόν τα κανάλια για ενέργειες μάρκετινγκ ήταν συγκεκριμένα και περιορισμένα (διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης, προωθητικές ενέργειες, κ.α.). Με την έλευση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όμως, η δυνατότητα για ενέργειες μάρκετινγκ αυξήθηκε εκθετικά. 

Κυρίως στο θέμα του διαδικτύου είναι απαραίτητη η χρήση στρατηγικής μάρκετινγκ γιατί οι πελάτες βρίσκονται στο διαδίκτυο, αλλά σε διαφορετικούς χώρους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 96% των Ελλήνων ηλικίας 13-74 ετών χρησιμοποιεί το ίντερνετ. Επιπλέον:  

  • Οι χρήστες του διαδικτύου είναι online σε καθημερινή βάση (92%). 
  • 9 στους 10 Έλληνες και Ελληνίδες χρησιμοποιούν smartphones και μπαίνουν στο διαδίκτυο από όπου βρίσκονται και ανά πάσα στιγμή. 
  • Το 78% διατηρεί τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα, ενώ το 72% δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media. 
  • Το 68% των χρηστών (ηλικίες 18-54 ετών) έχουν κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο εξάμηνο. 

(Πηγή: Fortune Greece)