Ας γνωριστούμε!🤝

Bee-360.gr
Άνετο & ελεύθερο Parking
Πρόσβαση ΑμεΑ
Δίπλα στη στάση μετρό “Περιστέρι” 🔴
Εξωτερικός χώρος με κήπο
“There is only one boss. The customer.”
Yorgos Malathounis
Bee-360 Founder
Συχνές ερωτήσεις και οι απαντήσεις τους
Στο παρελθόν τα κανάλια για ενέργειες μάρκετινγκ ήταν συγκεκριμένα και περιορισμένα (διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης, προωθητικές ενέργειες, κ.α.). Με την έλευση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όμως, η δυνατότητα για ενέργειες μάρκετινγκ αυξήθηκε εκθετικά.
Κυρίως στο θέμα του διαδικτύου είναι απαραίτητη η χρήση στρατηγικής μάρκετινγκ γιατί οι πελάτες βρίσκονται στο διαδίκτυο, αλλά σε διαφορετικούς χώρους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 96% των Ελλήνων ηλικίας 13-74 ετών χρησιμοποιεί το ίντερνετ. Επιπλέον:
- Οι χρήστες του διαδικτύου είναι online σε καθημερινή βάση (92%).
- 9 στους 10 Έλληνες και Ελληνίδες χρησιμοποιούν smartphones και μπαίνουν στο διαδίκτυο από όπου βρίσκονται και ανά πάσα στιγμή.
- Το 78% διατηρεί τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα, ενώ το 72% δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media.
- Το 68% των χρηστών (ηλικίες 18-54 ετών) έχουν κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο εξάμηνο.
(Πηγή: Fortune Greece)
Αυτό εξαρτάται κατά πολύ από τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης και των υπηρεσιών/προϊόντων που προσφέρει, αλλά και από το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Οι κατάλληλοι συνεργάτες θα κάνουν έρευνα του κοινού, της αγοράς και του ανταγωνισμού για να διαπιστώσουν ποια κανάλια είναι τα κατάλληλα και ποιες ενέργειες θα έχουν το καλύτερο αποτέλεσμα.
Το marketing και τα social media απαιτούν χρόνο, συνέπεια, και τεχνογνωσία, καθώς το ψηφιακό περιβάλλον αλλάζει και εξελίσσεται διαρκώς. Η επιλογή ενός κατάλληλου συνεργάτη θα σας λύσει τα χέρια και θα σας επιτρέψει να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στις βασικές λειτουργίες της επιχείρησης.
Ο χρόνος είναι κάτι που εξαρτάται από τον σκοπό της καμπάνιας και τους στόχους που έχετε θέσει. Μπορεί να κρατήσει από μερικές ημέρες έως αρκετές εβδομάδες, αλλά και να προσαρμοστεί ο χρόνος διάρκειάς της ανάλογα με τα αποτελέσματα.
Το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα άμεσης μέτρησης και αξιολόγησης των ενεργειών μέσω εργαλείων παρακολούθησης. Θα γνωρίζετε ακριβώς πόσα άτομα έκαναν κλικ σε μια διαφήμιση, διάβασαν ένα άρθρο, ή αλληλεπίδρασαν με μια ανάρτηση στα social media. Θα μπορείτε να λάβετε λεπτομερείς αναφορές ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να γνωρίζετε ακριβώς πώς λειτουργούν οι ενέργειες που έχετε επιλέξει.
Τα αποτελέσματα δε συμβαίνουν από τη μια στιγμή στην άλλη και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο. Όμως οι ενέργειες ψηφιακού marketing θέτουν γερές βάσεις για αυξημένη αναγνωρισιμότητα και αύξηση πωλήσεων, σε μακροπρόθεσμο επίπεδο. Χτίζοντας εμπιστοσύνη και διαρκή επαφή με τους πελάτες, αυξάνεται η αφοσίωσή τους.
Το κόστος μιας καμπάνιας εξαρτάται από τους στόχους της εταιρείας, τον προϋπολογισμό που θέλει να διαθέσει και τα εργαλεία που θέλει να χρησιμοποιήσει, αλλά το ROI (return on investment) δεν εμφανίζεται πάντα σε χρηματικούς όρους. Ενώ το ψηφιακό marketing μπορεί να φέρει αύξηση πωλήσεων και τζίρου, προσφέρει επίσης και επαφές με δυνητικούς πελάτες, αύξηση ακολούθων στα social media ή στη λίστα email της εταιρείας, αλλά και ενίσχυση της ικανοποίησης των ήδη υπάρχοντων πελατών.