Δημιουργία Περιεχομένου (Content Creation)

Δημιουργία Περιεχομένου

Το περιεχόμενο ως σύμμαχος των επιχειρήσεων στη δημιουργία θετικής εικόνας και στην προσέλκυση πελατών.

Η πρακτική δημιουργίας περιεχομένου αναφέρεται στο χτίσιμο γραπτών και οπτικοακουστικών πόρων για τη στήριξη της δραστηριότητας μιας επιχείρησης, στοχεύοντας στην προσέλκυση και διατήρηση των πελατών.

Μερικά από τα brands που μας εμπιστεύθηκαν

Είμαστε περήφανοι για τις συνεργασίες που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια

Η δημιουργία περιεχομένου αποτελεί ισχυρό θεμέλιο για τη στρατηγική μάρκετινγκ μιας επιχείρησης.

Η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να πάρει πολλές μορφές: Από άρθρα και κείμενα στην ιστοσελίδα της επιχείρησης, φωτογραφίες και βίντεο στα social media, έως διαμοιρασμό πληροφοριών που βοηθούν τον υπάρχοντα και δυνητικό πελάτη στο να ικανοποιήσει τις ανάγκες του. 

Είναι διαφορετικό από τις προωθητικές ενέργειες και στόχο έχει να δώσει αξία στον πελάτη και να ενισχύσει την εικόνα της επιχείρησης. 

Η δημιουργία περιεχομένου αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική πρακτική inbound μάρκετινγκ (προσέλκυση πελατών μέσω ποιοτικού περιεχομένου στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Μέσω του ποιοτικού περιεχομένου που συνάδει με τις αξίες της επιχείρησης, μπορεί να επιτευχθεί η προσέλκυση και διατήρηση των πελατών, ενισχύοντας την αφοσίωσή τους.

Επιπλέον, δημιουργείται και υπεραξία για την επιχείρηση καθώς τοποθετείται ως ειδική στον κλάδο της και προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες στο κοινό της, δωρεάν. Αυτό επιβεβαιώνεται και μέσα από στατιστικά: 

  • Σχεδόν το 40% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λένε ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ.
  • Το 81% λέει ότι η εταιρεία τους βλέπει το περιεχόμενο ως επιχειρηματική στρατηγική.
  • Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ B2B έχουν δεδομένα που λένε ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα επιτυχημένο εργαλείο για την καλλιέργεια δυνητικών πελατών (60%), τη δημιουργία εσόδων (51%) και τη δημιουργία κοινού συνδρομητών (47%).
  • Και το 10% των επαγγελματιών μάρκετινγκ που κάνουν blog λένε ότι αποφέρει τη μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης.

Πηγή: Hubspot

Το περιεχόμενο αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Μέσω μιας επιτυχημένης στρατηγικής content marketing μπορείτε να δείτε ποιος τύπος περιεχομένου είναι πιο κατάλληλος για την επιχείρηση και το προφίλ πελάτη που θέλετε να προσεγγίσετε, έτσι ώστε να έχετε τα καλύτερα και πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Για να στηθεί μια άρτια και αποτελεσματική στρατηγική για content creation, χρειάζεται να ληφθούν υπόψη κάποια σημαντικά στοιχεία. Με βάση αυτά τα στοιχεία, οι ειδικοί μπορούν στη συνέχεια να καταστρώσουν τη στρατηγική έτσι ώστε να φέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. 

Τα στοιχεία αυτά είναι: 

  • Οι στόχοι της επιχείρησης: αύξηση αναγνωρισιμότητας, ενίσχυση αφοσίωσης των πελατών, δοκιμές νέων προϊόντων, προσέλκυση νέων πελατών και ευκαιριών, κλπ. 
  • Το κοινό στόχος που θέλει η επιχείρηση να προσεγγίσει
  • Οι τύποι περιεχομένου που μπορούν να χρησιμοποιηθούν: άρθρα σε blog, infographics, βίντεο, δημοσιεύσεις σε κανάλια στα social media, συνεντεύξεις, eBooks, κλπ. 
  • Η συχνότητα δημοσίευσης νέου περιεχομένου
  • Ποια κανάλια θα επιλεχθούν για τη δημοσίευση του περιεχομένου (blog, website, social media, άλλα μέσα) 
  • Τα εργαλεία μέτρησης και παρακολούθησης που θα χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της επίδοσης της στρατηγικής. 

Ειδικοί σύμβουλοι για μάρκετινγκ

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να δημιουργήσουμε τη στρατηγική που ταιριάζει καλύτερα στη δική σας επιχείρηση. 

Πλάνο δημιουργίας περιεχομένου

Δεν είναι όλα τα είδη περιεχομένου κατάλληλα για όλες τις επιχειρήσεις. Μέσω μιας στοχευμένης στρατηγικής, ορίζεται και δημιουργείται ποιοτικό περιεχόμενο που θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Ιδέες για Δημιουργία Περιεχομένου

Στρατηγικός Σχεδιασμός
.

Πλάνο Δημιουργίας Περιεχομένου

Διαδικασία Δημιουργίας Περιεχομένου
.

Ανάλυση και Αξιολόγηση Επίδοσης

Εργαλεία Δημιουργίας Περιεχομένου

“The way a team plays as a whole determines its success. You may have the greatest bunch of individual stars in the world, but if they don’t play together, the club won’t be worth a dime.”

– Babe Ruth

https://blog.hubspot.com/marketing/teamwork-quotes

Η Bee-360 βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων

Η Bee 360 βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων

Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε μαζί τα κατάλληλα βήματα και τις καλύτερες στρατηγικές για να πετύχετε τους στόχους της επιχείρησής σας. 

“Teamwork is the ability to work together toward a common vision. The ability to direct individual accomplishments toward organizational objectives. It is the fuel that allows common people to attain uncommon results.”

– Andrew Carnegie

https://blog.hubspot.com/marketing/teamwork-quotes

Yorgos Malathounis
Marketing Consultant Expert

Συμφωνώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στα δεδομένα που συμπλήρωσα