Υπηρεσίες Μάρκετιγκ (Marketing Services)

Υπηρεσίες Μάρκετινγκ

Προσέγγιση των πελατών με στοχευμένο τρόπο εκεί ακριβώς όπου βρίσκονται, με τη χρήση των πιο προηγμένων τεχνικών μάρκετινγκ και αξιοποιώντας το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στοχευμένη στρατηγική marketing και χρήση των πιο προηγμένων τεχνικών για την προώθηση και αναγνώριση προϊόντων και υπηρεσιών, εκεί όπου βρίσκονται οι πελάτες μιας επιχείρησης. 

Ενίσχυση της εικόνας της επιχείρησης και προσέλκυση πελατών με στοχευμένες πρακτικές μάρκετινγκ.

Η στρατηγική μάρκετινγκ είναι ένα λεπτομερές σχέδιο για τις προωθητικές ενέργειες μιας επιχείρησης. Οι ενέργειες αυτές εκτείνονται στα διαθέσιμα κανάλια και πλατφόρμες, τόσο σε offline όσο και σε online επίπεδο. Συνήθως η στρατηγική χτίζεται γύρω από τους στόχους της εταιρείας και λαμβάνει υπόψη το κοινό στο οποίο απευθύνεται, τη δημιουργία περιεχομένου, τα KPIs, και άλλα στοιχεία.

Στο παρελθόν τα κανάλια για ενέργειες μάρκετινγκ ήταν συγκεκριμένα και περιορισμένα (διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης, προωθητικές ενέργειες, κ.α.). Με την έλευση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όμως, η δυνατότητα για ενέργειες μάρκετινγκ αυξήθηκε εκθετικά.

Κυρίως στο θέμα του διαδικτύου είναι απαραίτητη η χρήση στρατηγικής μάρκετινγκ γιατί οι πελάτες βρίσκονται στο διαδίκτυο, αλλά σε διαφορετικούς χώρους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 96% των Ελλήνων ηλικίας 13-74 ετών χρησιμοποιεί το ίντερνετ. Επιπλέον:

  • Οι χρήστες του διαδικτύου είναι online σε καθημερινή βάση (92%).
  • 9 στους 10 Έλληνες και Ελληνίδες χρησιμοποιούν smartphones και μπαίνουν στο διαδίκτυο από όπου βρίσκονται και ανά πάσα στιγμή.
  • Το 78% διατηρεί τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα, ενώ το 72% δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media.
  • Το 68% των χρηστών (ηλικίες 18-54 ετών) έχουν κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο εξάμηνο.

(Πηγή: Fortune Greece)

Με μια στρατηγική μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις ωφελούνται ως εξής:

  • Εναρμόνιση της ομάδας με συγκεκριμένους στόχους
  • Σύνδεση των ενεργειών με επιχειρηματικούς στόχους
  • Ταυτοποίηση και δοκιμή στο τι μετράει για το κοινό και τους δυνητικούς πελάτες
  • Χρήση νέων τάσεων με καίριο τρόπο

Με τη χάραξη μιας στρατηγικής και τη διαρκή αξιολόγησή της, μια επιχείρηση μπορεί να γνωρίζει ότι αξιοποιεί στο έπακρο τις διαθέσιμες τεχνικές και τα πιο δημοφιλή κανάλια για να έχει τη βέλτιστη απόδοση και να προσεγγίζει νέους πελάτες.

Για να στηθεί μια άρτια και αποτελεσματική στρατηγική για μάρκετινγκ, χρειάζεται να ληφθούν υπόψη κάποια σημαντικά στοιχεία. Με βάση αυτά τα στοιχεία, οι ειδικοί μπορούν στη συνέχεια να καταστρώσουν τη στρατηγική με όλες τις ενέργειες που μπορούν να ενισχύσουν την επιχείρηση. 

Τα στοιχεία αυτά είναι: 

  • Μελέτη ανταγωνισμού
  • Έρευνα για το κοινό-στόχος και τις ανάγκες του 
  • Χτίσιμο ψηφιακής παρουσίας με κατασκευή website, διαχείριση καναλιών στα social media, blog, κ.α.
  • Υιοθέτηση των κατάλληλων πρακτικών για αναγνωρισιμότητα και επισκεψιμότητα (SEO, SEM)
  • Ψηφιακές διαφημιστικές καμπάνιες 
  • Παρακολούθηση και αξιολόγηση των καμπανιών με στόχο τη βελτιστοποίηση των επιδόσεων