• +30 215 215 1012

Culture2023-11-29T18:20:46+03:00

Προσήλωση στην επιτυχία των επιχειρήσεων

Η Bee-360 χαρακτηρίζεται από τεχνογνωσία και προσοχή στη λεπτομέρεια, έτσι ώστε να μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της τις βέλτιστες στρατηγικές με τα πιο προηγμένα εργαλεία για υπηρεσίες Marketing και Business Growth. 

  • Εξειδικευμένοι συνεργάτες με ευρύ φάσμα δεξιοτήτων

  • Ενημέρωση για τις τελευταίες τάσεις της αγοράς

  • Ευελιξία, ενέργεια, και δημιουργικότητα  

“Αυτό που έχει σημασία, είναι ό,τι κάνετε αφότου δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο!”

Yorgos Malathounis

Founder Bee-360

Μερικά από τα brands που μας εμπιστεύθηκαν

Είμαστε περήφανοι για τις συνεργασίες που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια

Στενή συνεργασία για τη δημιουργία της πιο κατάλληλης στρατηγικής Marketing 

Εγγυημένη ανάπτυξη και επίτευξη επιχειρηματικών στόχων

Χάραξη εξατομικευμένης στρατηγικής για την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων καναλιών προώθησης

Διαφήμιση

Σχεδιασμός στοχευμένων στρατηγικών με βάση τους στόχους και τις ανάγκες του πελάτη.

Απόδοση

Παρακολούθηση των ενεργειών και αναφορά σε τακτική βάση για την επίδοσή τους. 

Βελτιστοποίηση

Βελτιστοποίηση και των διαδικασιών με χρήση προηγμένων εργαλείων για την καλύτερη δυνατή απόδοση.

Πιστοποιήσεις

Google Partner from 2012

Adobe Certified on Photoshop

Airbnb Plus Approved Photographer

Hubspot Certified

“The way a team plays as a whole determines its success. You may have the greatest bunch of individual stars in the world, but if they don’t play together, the club won’t be worth a dime.”

– Babe Ruth

https://blog.hubspot.com/marketing/teamwork-quotes

Άννα Μαρία

Operations – Sales

Προσεγγίστε τους δυνητικούς πελάτες σας
με τα σωστά εργαλεία

Αξιοποίηση της δύναμης του διαδικτύου και των Social Media

Προσέγγιση ποιοτικών δυνητικών πελατών εκεί ακριβώς όπου βρίσκονται 

Έρευνα του διαδικτυακού τοπίου, του ανταγωνισμού και των τελευταίων τάσεων για τον σχεδιασμό της καλύτερης στρατηγικής με βάση τους στόχους της επιχείρησης. Επιλογή καναλιών προώθησης και μορφών περιεχομένου που θα προσεγγίσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους δυνητικούς πελάτες. 

Υλοποίηση της επιλεγμένης στρατηγικής με χρήση των πιο προηγμένων τεχνικών και εργαλείων με τη βοήθεια επιλεγμένων εξειδικευμένων συνεργατών. Αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και διαρκής παρακολούθηση των ενεργειών.

Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των ενεργειών με προηγμένα εργαλεία παρακολούθησης και ανάλυσης, αλλά και βελτιστοποίηση έτσι ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή επίδοση. Επίτευξη των στόχων και ανασχεδιασμός των ενεργειών εάν η επιχείρηση θελήσει να συνεχίσει. 

Αύξηση επισκεψιμότητας

Με τις κατάλληλες πρακτικές μπορεί να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης, καθώς και να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα και η θετική φήμη των προϊόντων/υπηρεσιών της. 

Αύξηση πωλήσεων

Με την αύξηση της επισκεψιμότητας και αναγνωρισιμότητας, προσελκύονται νέοι πελάτες και δημιουργούνται σχέσεις εμπιστοσύνης, αυξάνοντας τις πωλήσεις της επιχείρησης. 

Συχνές ερωτήσεις και οι απαντήσεις τους

Γιατί χρειάζεται η στρατηγική μάρκετινγκ;2023-03-13T17:47:29+03:00

Στο παρελθόν τα κανάλια για ενέργειες μάρκετινγκ ήταν συγκεκριμένα και περιορισμένα (διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης, προωθητικές ενέργειες, κ.α.). Με την έλευση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όμως, η δυνατότητα για ενέργειες μάρκετινγκ αυξήθηκε εκθετικά. 

Κυρίως στο θέμα του διαδικτύου είναι απαραίτητη η χρήση στρατηγικής μάρκετινγκ γιατί οι πελάτες βρίσκονται στο διαδίκτυο, αλλά σε διαφορετικούς χώρους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 96% των Ελλήνων ηλικίας 13-74 ετών χρησιμοποιεί το ίντερνετ. Επιπλέον:  

  • Οι χρήστες του διαδικτύου είναι online σε καθημερινή βάση (92%). 
  • 9 στους 10 Έλληνες και Ελληνίδες χρησιμοποιούν smartphones και μπαίνουν στο διαδίκτυο από όπου βρίσκονται και ανά πάσα στιγμή. 
  • Το 78% διατηρεί τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα, ενώ το 72% δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media. 
  • Το 68% των χρηστών (ηλικίες 18-54 ετών) έχουν κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο εξάμηνο. 

(Πηγή: Fortune Greece)

Πώς θα βρω την καλύτερη στρατηγική;2022-11-03T18:14:58+03:00

Αυτό εξαρτάται κατά πολύ από τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης και των υπηρεσιών/προϊόντων που προσφέρει, αλλά και από το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Οι κατάλληλοι συνεργάτες θα κάνουν έρευνα του κοινού, της αγοράς και του ανταγωνισμού για να διαπιστώσουν ποια κανάλια είναι τα κατάλληλα και ποιες ενέργειες θα έχουν το καλύτερο αποτέλεσμα. 

Γιατί δεν μπορώ απλά να χειριστώ τα social media εσωτερικά;2022-11-03T18:14:43+03:00

Το marketing και τα social media απαιτούν χρόνο, συνέπεια, και τεχνογνωσία, καθώς το ψηφιακό περιβάλλον αλλάζει και εξελίσσεται διαρκώς. Η επιλογή ενός κατάλληλου συνεργάτη θα σας λύσει τα χέρια και θα σας επιτρέψει να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στις βασικές λειτουργίες της επιχείρησης.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για μια καμπάνια;2022-11-03T18:15:42+03:00

Ο χρόνος είναι κάτι που εξαρτάται από τον σκοπό της καμπάνιας και τους στόχους που έχετε θέσει. Μπορεί να κρατήσει από μερικές ημέρες έως αρκετές εβδομάδες, αλλά και να προσαρμοστεί ο χρόνος διάρκειάς της ανάλογα με τα αποτελέσματα. 

 

Πώς αξιολογείται το ψηφιακό marketing;2023-03-13T17:48:54+03:00

Το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα άμεσης μέτρησης και αξιολόγησης των ενεργειών μέσω εργαλείων παρακολούθησης. Θα γνωρίζετε ακριβώς πόσα άτομα έκαναν κλικ σε μια διαφήμιση, διάβασαν ένα άρθρο, ή αλληλεπίδρασαν με μια ανάρτηση στα social media. Θα μπορείτε να λάβετε λεπτομερείς αναφορές ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να γνωρίζετε ακριβώς πώς λειτουργούν οι ενέργειες που έχετε επιλέξει. 

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δω αποτέλεσμα;2022-11-09T00:49:18+03:00

Τα αποτελέσματα δε συμβαίνουν από τη μια στιγμή στην άλλη και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο. Όμως οι ενέργειες ψηφιακού marketing θέτουν γερές βάσεις για αυξημένη αναγνωρισιμότητα και αύξηση πωλήσεων, σε μακροπρόθεσμο επίπεδο. Χτίζοντας εμπιστοσύνη και διαρκή επαφή με τους πελάτες, αυξάνεται η αφοσίωσή τους. 

Πόσο κοστίζει μια καμπάνια digital marketing;2022-11-03T18:17:48+03:00

Το κόστος μιας καμπάνιας εξαρτάται από τους στόχους της εταιρείας, τον προϋπολογισμό που θέλει να διαθέσει και τα εργαλεία που θέλει να χρησιμοποιήσει, αλλά το ROI (return on investment) δεν εμφανίζεται πάντα σε χρηματικούς όρους. Ενώ το ψηφιακό marketing μπορεί να φέρει αύξηση πωλήσεων και τζίρου, προσφέρει επίσης και επαφές με δυνητικούς πελάτες, αύξηση ακολούθων στα social media ή στη λίστα email της εταιρείας, αλλά και ενίσχυση της ικανοποίησης των ήδη υπάρχοντων πελατών.

Μάθετε περισσότερα για το πώς βοηθάμε τους πελάτες μας 

Ας ξεκινήσουμε!

Άννα Μαρία

Operations – Sales

*Συμφωνώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στα δεδομένα που συμπλήρωσα.